CASE: Becel Hartstochten

Becel is een magarinemerk dat wordt gemaakt door middel van een combinatie van plantaardige oliën en bevat daardoor Omega 3 en 6.  Al meer dan 50 jaar stelt Becel zich als doel de Nederlanders te motiveren goed voor hun hart te zorgen. 

HVMP doet meer dan alleen actiecodes aanleveren

'De hele campagnewebsite is van hun hand en ze hebben ook het speciale inschrijfformulier plus de koppeling met de website van de NTFU ontwikkeld. Die koppeling was weer nodig omdat de inschrijvingen via de NTFU lopen.'
Orfeo Hoeve, Brand Manager Becel bij Unilever. 

HVMP doet meer dan alleen actiecodes aanleveren - CASE: Becel Hartstochten

Spring samen met Becel op de fiets en verdien € 5,- voor de Hartstichting

Via een unieke actiecode op ruim 8 miljoen verpakkingen van Becel wordt de consument geactiveerd om mee te doen aan de Becel Hartstochten actie. Voor iedere ingevulde code, ontvangt de Hartstichting € 5,- van Becel. 

Rol van HVMP

Wij hebben de campagnewebsite ontworpen en volledig responsive gebouwd en hebben de ruim acht miljoen unieke actiecodes voor de Becel-verpakkingen gegenereerd.

Daarnaast hebben we de registratietool gerealiseerd, voorzien van een capaciteitscontrole en een automatische codecheck waardoor aanmeldingen met fictieve codes uit den boze zijn.

Rol van HVMP - CASE: Becel Hartstochten

Combinatie

Deze speciale actie is tot stand gekomen door een samenwerking met Becel die het initiatief nam voor de actie en de NTFU die een aantal fietstochten uit haar toerkalender selecteerden als Hartstocht. Daarnaast verliepen de inschrijvingen via de website van de NTFU. 

Wil jij ook dé ultieme klantervaring online?

Neem contact op met de vrienden van Ernesto!

Contact Klantreis maken

HVMP Internet Marketing

Vlasmarkt 1a,
3011 PW Rotterdam
|
088 99 87 400 |
info@hvmp.nl |
Algemene voorwaarden