Nominatie EATME.nl bewijst dat customer journey mapping écht werkt

#ErnestoSays

nws-nominatie2.jpg

Rotterdam, 27 september 2016 - EATME.nl is genomineerd voor Website van het Jaar 2016 in de categorie consumentengoederen. Samen met Heineken, Calvé, Mentos, Red Bull en nog 7 anderen strijdt EAT ME vanaf 26 september tot 4 november om deze prestigieuze titel. Customer journey mapping, de uitstraling van het merk en de populariteit van exotische groenten & fruit vormen de basis voor de nominatie.

Door middel van customer journey mapping (een methode om klantervaringen in kaart te brengen) zijn scherpe keuzes gemaakt voor het interactieve ontwerp, de creatieve vormgeving, de navigatie en de online positionering van het merk EAT ME. De website bevat talloze originele recepten met smaakvolle, eetrijpe en verrassende groenten en fruitsoorten. Daarbij uitgebreide informatie over en verleidelijke fotografie van alle producten met onder andere bereidingswijzen, verkooppunten en tips voor het snijden. Hierdoor kan EAT ME haar doelstellingen realiseren voor het inspireren en informeren van de bezoeker en het versterken van het merk.

Klantervaring als basis

De ontwikkelaar van eatme.nl, internetbureau HVMP, is specialist op het gebied van customer journey mapping. Michiel Droog, directeur van dit Rotterdamse bureau: “Met customer journey mapping ontdek je hoe en waarom je klant door je website beweegt. Door het ontwikkelen van persona’s zijn we samen met EAT ME in de huid van de (potentiële) websitebezoekers gekropen. Zo kregen we inzicht in de wensen en behoeften van de EAT ME klant.” 

Online pionieren

Michelle Tanis Roodnat, online marketeer bij Nature’s Pride (de organisatie achter EAT ME): “Bij Nature’s Pride werken we met veel passie voor wat we doen en streven we naar het hoogst haalbare, zo hopen we ook online een pionier te zijn binnen onze branche. Deze nominatie is echt een compliment aan ons allemaal en geeft een extra boost om de website nog verder te ontwikkelen en te blijven verbeteren, want een site is nooit klaar!”

Stemmen?

De Website van het Jaar verkiezing is de grootste online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste en populairste websites van Nederland. Het Nederlandse publiek beoordeelt in 24 categorieën zijn favoriet op inhoud, navigatie, design en aanbevelingsintentie. Vanaf 26 september zijn de stembussen geopend. De websites die de meeste stemmen krijgen, worden uitgeroepen tot winnaar. Stemmen kan via: www.websitevanhetjaar.nl

HVMP Internet Marketing

Met onze technische, strategische en creatieve kennis verbetert HVMP de online resultaten van commerciële organisaties. Samen bepalen we de customer journey en ontwerpen we vanuit dit strategisch kader een interactief design. Voor ons zijn Vindbaarheid, Usability en Conversie de belangrijkste pijlers bij het ontwikkelen van websites.

Lees meer over hvmp

Wil jij ook dé ultieme klantervaring online?

Neem contact op met de vrienden van Ernesto!

Contact Klantreis maken

HVMP Internet Marketing

Vlasmarkt 1a,
3011 PW Rotterdam
|
088 99 87 400 |
info@hvmp.nl |
Algemene voorwaarden