In 5 stappen zorgt je content voor het Ay, Caramba-effect

#Marketing

pexels-photo-large.jpg

Contentmarketing is nog nooit zo belangrijk geweest als vandaag de dag. De online concurrentie wordt per dag groter en de bezoeker daarom kritischer. Er wordt veel meer van je verwacht. Je krijgt als bedrijf maar een paar seconden de tijd om een bezoeker te overtuigen.

  1. Breng in kaart wie exacto je persona is. Geef antwoord op de vraag: “Wie wil jij dat je website bezoekt én daar blijft hangen?” 
  2. Kruip in de huid van je persona en begrijp tot in de punten de “problemen” die je persona heeft. Speel hier met je content op in en inspireer ze met passende oplossingen. ¡Viva inspirado!
  3. Maak iemand binnen jouw organisatie de “schrift verantwoordelijke”. Dit zorgt voor consistentie. Het meest practico is om iemand in te schakelen met de beste journalistieke vaardigheden. 
  4. Ga op de professionele tour door kennis van verschillende specialismes met elkaar te delen: betrek de volledige organisatie bij de content creatie. Gevolg? Openheid en professionaliteit. 
  5. Maak je content interessant, open en deskundig genoeg. Zodat je niet constant je merknaam hoeft te benoemen, dat verlaagt namelijk de betrouwbaarheid.  

HVMP Internet Marketing

Met onze technische, strategische en creatieve kennis verbetert HVMP de online resultaten van commerciële organisaties. Samen bepalen we de customer journey en ontwerpen we vanuit dit strategisch kader een interactief design. Voor ons zijn Vindbaarheid, Usability en Conversie de belangrijkste pijlers bij het ontwikkelen van websites.

Lees meer over hvmp

Wil jij ook dé ultieme klantervaring online?

Neem contact op met de vrienden van Ernesto!

Contact Klantreis maken

HVMP Internet Marketing

Vlasmarkt 1a,
3011 PW Rotterdam
|
088 99 87 400 |
info@hvmp.nl |
Algemene voorwaarden